9 Eylül 2009 Çarşamba

Selam beni takip eden dostlar...

Tatil her ne kadar keyifli olsa da blogumdan uzak kaldığım için çok üzülüyorum. Bugün sizlerle tekrar beraber olabilmek için ufak bir fırsat bulunca hemen değerlendirmek istedim. İnşallah bayramdan sonra tekrar beraber olabileceğiz. Ben bu arada hemen tupperware'in bu haftaki kampanyasını açıklamak istiyorum.
Üyeler için buradaki fiyatlar % 20 daha indirimde olduğunu hatırlatmak istiyorum.

Kristalin servis serisi kırılmayan mükemmel bir hammededen yapılmıştır. Şeffaf gövdesi sayesinde içerisindekileri rahatlıkla görebilirsiniz. Sıcak ve soğuk yiyeceklerinizin şık servisi için idealdir.

1 lt. 35,90 dan 25,90 Tl ye

2.1 lt 51,90 'dan 36,90 tl ye

3.5 lt 66,90'dan 46,90 tl ye

Ergonomik yapısı ve özel 3 katmanlı tabanı sayesinde krep, gözleme, omlet vs. lezzetli bir şekilde pişirebilirsiniz. Kaliteli teflon kaplaması ve özel ısı iletimi sayesinde az yağ ile kısa sürede pişirebilirsiniz Sapından güvenli bir şekilde tutabilirsiniz.
290,00 Tl 'den 144,90 Tl ye


Etlerinizi kolayca kesebilmek için eşsiz bir tasarıma sahiptir. Kaymayan sapı elinize tam otururur.

49,90 tl'den 34,90 Tl ye



Çok amaçlı ve çok şık damla servisi
29,90 tl'den 24,90 tl ye


Miraj 4,5 lt
Geniş tabanı ve yüksek kenarları sayesinde haşlamalar, yahniler, çorbalar, sulu yemekler ve kompostolar için ideal bir tencere. Geniş hacmi sayesinde bütün olarak bir tavuğu veya büyük parça etleri rahatlıkla pişirebilirsiniz.

302,00 Tl'den 159,90 tl 'ye indirimde.

Mİraj 2,5 lt.
228,00 tl'den 129,90 tl 'ye indirimde.






Miraj sos tavası 1,5 lt
Makarna ve sebzeleriniz için değişik soslar hazırlayabilirsiniz. Az miktarda etlerinizi haşlayabilirsiniz. Yemeklerinizin yanında farklı garnitürler hazırlamak için uygun bir tenceredir.
198,00 tl' den 109,90 tl'ye indirimde.







2 yorum:

rumma dedi ki...

Merhaba taşındım yeni adresime bekliyorum...:)

sevgiler

http://www.rumma.org/

rumma dedi ki...

iyi bayramlar sevgiler...