13 Kasım 2009 Cuma

Sorularınız ve cevapları

Maalesef yine bilgisayarım bozulduğu için sorularınıza ve yorumlarınıza hemen geri dönemedim. Kusura bakmayın lütfen.

  • Aslı hanım, elegant tatlı servis hakkında bilgi istemiş. Hemen cevaplamak istiyorum.

Elegant tatlı servisin kapağı desenli değil. Düz renk. Evet, 400 ml alıyor, fakat bu derin olmadığından böyle. Çok küçük bir ürün değildir, 32 cm uzunluğundadır. Salatalar için de bu ürün kullanılıyor. Pilav vs. için de kullanılabilir. Biraz daha derin olsun isterseniz de elegant yemek servisi sizin için daha uygundur. Dolmalar, yemekleriniz için vs. daha kullanışlı olur.

  • Arzu hanım, 29. ve 30. haftalar hakkında bir soru sormuş

29. ve 30. haftaların yazısında ben berrak seti iki hafta boyunca grup olarak 1500 Tl satış olduğu takdirde sipariş verenlere hediye geleceğini söylemiştim.

Evet, bende o haftalarda aktif oldum. Üye yapmıştım. Su serisinden 8 parça hediye aldım. Berrak set de 1500 yapanlara iki takım halinde geldi. Sadece en büyük parçası mavi olandan 1 adet geldi.

Hiç yorum yok: