2 Aralık 2009 Çarşamba

BÜYÜK FIRSAT

Öncelikle bilgisayarımın hala bozuk olduğunu bildirmek istiyorum. Buyüzden ayrıntılı olarak ürünleri yayınlayamıyorum. Şu anda bu yazıyı da bir arkadaşımın bilgisyarından yayınlıyorum. Bana ulaşmak isteyen arkadaşlar 0 505 2539936 numaralı telefondan bana ulaşabilirler.

Evet arkadaşlar...

Bu zamana kadar bana, ister sipariş için, ister üyelik için ulaşan herkeze çok teşekkür ediyorum.

Bildiğiniz gibi tupperware'de her hafta değişik kampanyalar başlatılıyor. Maalesef bende bu yenilikleri ancak pazartesi merkez toplantısına gidince öğrenebiliyorum. Önceden bunu bilme şansımız yok. Geçen kampanyada üye olan 5 kişi, yapılacak olan bir çekilişde bedava kit çantasını kazanma hakkı vardı. Samsunda yapılan çekilişte bizim merkezimizden 2 kişiye bedava üyelik çıktı. Biri de benim yaptığım üyelerden SACİDE YILDIRIM. Sacide hanımı tebrik ediyorum ve ürünlerini iyi günlerde kullanmasını temenni ediyorum. Tabiki benim üyeme çıktığı için de ayrıca çok sevindim!!!!

Dediğim gibi kampanyaları önceden tahmin edemiyoruz. Bu hafta bayram dolayısıyla merkez toplantımızı salı günü yaptık. Gittiğimde yine çok güzel bir kampanya ile karşılaştım.

Tupperware'de muhteşem bir üye kampanyası başladı. 1 ay sürecek olan bu kampanyayı çok iyi değerlendirmemiz lazım arkadaşlar. Tupperware danışmanı olmak isteyip de hala olamayan arkadaşlar varsa lütfen bu güzel kampanyayı kaçırmayın.

4 HAFTA BOYUNCA 234,20 TL DEĞERİNDEKİ KİT ÇANTASINI SADECE 29,90 TL'YE ALMA ŞANSINA SAHİPSİNİZ.

Kit çantası geçen hafta yayınladığım çantayla aynı. Sadece mini peynir dünyası yerine küçük peynir dünyası var. Bu biraz daha büyük mini peynir dünyasından. Damla 1,5 lt kase yerine de damla ekmek servis var.

SEÇ BEĞEN AL kampanyasını kaçırmayın....

Ayrıca üye yapan danışmanlar'ı da çok güzel hediyeler bekliyor. Nekadar üye yaparsan, o kategorideki hediyelerden 1 tane seçme hakkınız var. Hediyeler gerçekten çok güzel, ben bile görünce çok şaşırdım.
1 yeni üyesi olan anne danışmanlarımız aşağıdaki hediyelerden birini seçebilirler, normal fiyatları da yanlarında yazılı.

1 üye'de: - şık servis 4,3 lt, 64,90 tl değerinde
-oval servis 4 lt, 63,90 tl değerinde
- oval dizayn set, 69,70 tl değerinde
- kristalin pasta servis yuvarlak, 63,90 tl değerinde

2 yeni üyesi olan anne danışmanlarımız aşağıdaki hediyelerden biriri seçebilirler....

2 üye'de: - süper rondo, 99,90 tl değerinde
- tuppertermos turuncu, 117,90 tl değerinde
- modüler set kırmızı, 82,90 tl değerinde
- Kırmızı rüya(turta saklama ve taşıma kabı) + kırmızı serp sakla+ kırmızı dekoratör,
105,70 tl değerinde

3 yeni üyesi olan anne danışmanlarımız aşağıdaki hediyelerden birini seçebilirler....

3 üye'de : - ergonomik bıçak seti (özel bıçaklığıyla), 303,40 tl değerinde
- ultraplus 2 lt ve 3 lt, 233,80 tl değerinde
- kuğu sos tenceresi 1 lt, 240,00 değerinde
- miraj krep tavası, 290 tl değerinde

4 yeni üyesi olan anne danışmanlarımız aşağıdaki hediyelerden birini seçebilirler

4 üye'de : -kuğu çelik tencere 5.7 lt, 475 tl değerinde
- kuğu teflon tava, 495 tl değerinde
- kuğu sos tenceresi 2.4 lt, 345 tl değerinde
- premium 4 kişilik çatal-kaşık-bıçak seti, 347,60 tl değerinde



Bu güzel hediyelere sahip olmak için yapmanız gereken 3 şey:
  1. üye değilseniz üye olmak
  2. istediğiniz hediyenin kategorisine göre yeni üye yapmak(mesela 3, kategoriden hediye beğendiyseniz 3 üye yapmanız lazım)
  3. üyenizle beraber sipariş vermek

Kit çantasını 1 ay sonra ödeme şansınız var

Hiç yorum yok: