10 Aralık 2012 Pazartesi

 Çalışmaya başlayınca çok uzun zamandır blogumla hiç ilgilenemedim. Bu duruma çok üzülmüş olsamda yoğunluktan maalesef elimden bişey gelmiyordu. Fakat artık evde olduğuma göre tekrar blogumla ilgilenebilmek için bolca zamanım var. Bu sene ikizlerim sınava hazırlanıyorlar, onlarla ilgilenebilmek için işten ayrıldım. Ayrıca kafamda birkaç projem var, gerçekleştiği zaman inşallah sizlerle de paylaşacağım.

Blog dünyasına geri dönmüş olmamı bu yazımla kutlamış olayım ve hafta sonu gerçekleşen kayınvalidemin gün menüsünü yayınlayarak başlayalım.  Hadi bakalım artık blog dünyasına geri döndüm.

Yaptığımız hazırlıkları burada sizlere de fikir versin diye paylaşmak istedim.

GÜN MENÜSÜ:
  1. K.Maraş usulü içli köfte
  2. Baklavalık yufka ile su böreği
  3. Kuru patlıcan dolması
  4. Barbunye salatası (Nevin teyzeme çok teşekkürler ve ellerine sağlık)
  5. Közlenmiş patlıcan salatası
  6. Yoğurtlu semizotu salatası
  7. Yoğurtlu bulgurlu yuvarlak maraş köftesi (sulu yağlı köfte)
  8. Sultan lokumu
  9. Cevizli büzme tatlı (/büzme baklava)
  10. Baklavalık yufka ile patatesli ve peynirli börek (biz hem rulo hem de muska şeklinde sardık)


Mutfakta dayanamadım ön hazırlıklar yapılırken bu güzel sofranın bir fotoğrafını çektim, sanırım çok acıkmıştım



 SON HALİYLE GÜN SOFRASI





 CEVİZLİ BÜZME TATLI (BÜZME BAKLAVA)





KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI





 SEMİZOTU SALATASI



SULTAN LOKUMU

 


 BAKLAVALIK YUFKA İLE  SUBÖREĞİ



 YOĞURTLU YUVARLAK MARAŞ KÖFTESİ

2 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

hoşgeldin...eski dostları görmek çok güzel..

HÜLYA dedi ki...

herşey çok güzel görünüyor eline sağlık