26 Aralık 2012 Çarşamba


 KAHVALTILIKLAR

  • Hellim peynirli salata
  • Kurutulmuş domates ve biber ile kavrulmuş sosis 
  • doldurulmuş yumurta



 Kızım geçen günlerde bana neden hiç ev yemekleri yemediğimizi sordu. Bende şaşırdım tabiki birden öyle söyleyince. Nasıl yani dedim, biz ne yiyoruz peki diye sordum. Meğersem yazdan beri, evin tadilatı yüzünden, çocuklarımı ihmal etmişim. Hiç farkında değildim. Bu yüzden bugün çocuklar da evdeyken şöyle güzel bir kahvaltı hazırlamak istedim. Bizim evde salata çok seviliyor, tercihimi hellim peynirli salatadan yana yaptım.




 Birde çocukların çok sevdiği sosisi bu sefer, yazın bahçemden toplayıp kuruttuğum,  kurutulmuş domates ve kurutulmuş biberle denedim. Çok güzel oldu, denemek isteyenlere tavsiye ederim.



Doldurulmuş  yumurta yumurtayı sevmeyenler için belki farklı bir tarif olabilir. Yumurtanın sarısını içinden çıkartıp mayonez, yoğurt, baharatlar ve biraz da hardal veya çok az ketçap ilave edip tekrar yumurtanın boşluklarına dolduruluyor. Muhakkak deneyin derim...


Afiyet olsun.....

Hiç yorum yok: