3 Mayıs 2009 Pazar

Bilgisayarım çöktüüü

Epeydir bilgisayarımla birbirimizden uzak kaldık maalesef. Umarım birdaha böyle ayrılmayız. İnsanın eli ayağı kuruyor valla. Ne yazıkki hard diskim çok zarar görmüş. Tüm tariflerim bilgisayarda kayıtlıydı. Bir kısmını kurtarabildim ( daha önce bir cd'ye yedeklemiştim) ama en yeni tariflerim gitti. Hemen tariflerin hepsini defterime yazmaya başlıyacağım.



Yeni paylaşımlar için sabırsızlanıyorum. Bu arada bana da bayağı malzeme birikti. Hem misafirlerim hem 23 nisan derken dolu dolu günler geçirdik. İlerideki günlerde çocukların 23 nisan gösterileri ile ilgili de paylaşımda bulunacağım inşallah.


Geçen hafta memleketten misafirlerim geldi. Sevgili Betül ablacığım (ikizleriyle beraber) ile büyük görümcemin kızı Sevde Samsun'a ziyaretimize gelmişti.



Çocukları bir hafta öncesinden tutamadım. Her gün ne zaman gelecekler? Kaç gün kaldı anne? sorularına cevap vermekten bıkmıştım artık. Şansımızdan havalar da fena değildi. Bol bol gezmeye çalıştık. Yağmurun yağdığı günleride bol bol pasta yaparak geçirik. Benim Betül ablam ayaklı bir pastane sayılır maaşallah. Gerçi bu bizim oralarda tüm kadınlar için geçerli. Hepsi tek başlarına birer ayaklı pastane.



Benim ondan, onun da benden almak istediği bazı tarifler vardı. Evde kaldığımız günleri böylece boşa geçirmemiş olduk. Bende bol bol resim çektim.



Bu arada internet üzerinden çağrılarım gerekli yerlere ulaşmış sanırım. Eşim (30 nisan) doğumgünüm sebebiyle bana yeni bir cep telefonu almış. Ona buradan tekrar teşekkür ediyorum. Fotoğraf kalitesi bayağı güzel. Şimdilik bununla idare etmeye çalışacağım. Webcam ile fotoğraf çekmekten iyidir.


Gerçi 15 gün erken verdi. Doğumgünümde verirsin deyince de " nolur nolmaz, sonra unuturum felan, sen şimdi al da" dedi. Olsun canım, yinede teşekkür ediyorum. Düşünmüşsün ya.....Sıra fotoğraf makinama geldi inşallah.



Blogumdan ayrı kalmak çok zor oldu. Umarım birdaha ayrı kalmam, ama eminim yine olacaktır.Maalesef tam anlamıyla virüslerden kurtalmıyoruz. Çocuklarda bir yandan tüm deneyimlerini evdeki bilgisayarın üzerinde yapıyorlar. Neyse canları sağolsun diyelim, olan bilgisayara olsun.


Bunlar da o güzel günlerden kalan ufak hatırlarar. Tabiki yeni telefonumla çektiğim fotoğraflar (:
Sizlerle paylaşmak istedim.


Hiç yorum yok: