28 Mayıs 2009 Perşembe

Bilgisayarım yine bozuldu

Yokluğumda uğrayan ve uğramayan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Maalesef bilgisayarım yine bozuldu. Maalesef çabuk düzelebilecek gibi görünmüyor. Bir süre aranızda olamayacağım ne yazıkki. Çok üzülüyorum, çünkü blogumdan ve arkadaşlarımdan uzak kalmayı hiç istemiyorum. Napalım, kader utansın :)........

Tupperware' e gelince: Fiyatları belirtmenin yasak olduğunu söylemişlerdi. Bende buyüzden belirtmedim, fakat sanırım herkez belirtiyor. Benimde belirtmemde bir sakınca yoktur herhalde. İleride tek tek fiyatlarını da yazacağım.

Sipariş vermek isteyenler olursa kartvizit'teki telefon numaramdan ulaşabilirler. Telefonla merak ettiklerinizi bildirebilirim. önümüzdeki iki hafta boyunca yine çok güzel indirimler var. Gerçekten güzel ürünler indirimde. Rondo ve yuvarlark antartika hariç hemen hemen tüm geçen haftadaki ürünler var. Artı birkaç ürün daha indirime girdi.

Lütfen bilgi almak için beni aramaya çekinmeyin. Bu arada tupperware ailesine girmek istiyorsanız acele edin, çünkü yakında kit çantası yeniden gündemde olacak. Ozaman danışman olabilmeniz için tekrar eskisi gibi kit çantasını almanız gerekiyor. Şimdilik böyle bir şart olmadan üye olabiliyorsunuz.

Tekrar aranızda olamadığım için çok üzgün olduğumu belirtiyorum ve en kısa zamanda görüşmek üzere diyorum. Lütfen yokluğumda yinede beni yalnız bırakmayın arkadaşlar. Arada bir bu şekilde bloguma uğramaya çalışacağım.

Hiç yorum yok: