3 Mayıs 2009 Pazar

Yeni royal icingli kurabiyelerim

Yağmurlu günlerde Betül ablamla beraber yaptığımız royal icingli kurabiyeler. Hepsini paket yaptık maraşa gönderdik. Canım ablacığım, ne kadar da duyarlı. Yeni taşındığı apartmandaki sevgili komşularına tattırmadan içi rahat edemedi maalesef. Bende onlar için paket yaptım gönderdim.

Betül ablacığım kusuruma bakmazsın inşallah, ince ince dokundurdum ama.....

Malum, ablacığım geldi geleli komşularını anlata anlata bitiremedi, bende inceden inceye dokundurayım dedim. Gerçi şu komşularnı merak etmedim değil. İnşallah bu sene geldiğimde tanışırız. Belli ki çok iyi insanlar.

Komşuluk çok önemli. Özellikle de bu devirde. Maalesef eskisi gibi kalmadı. Hele hele apartmanlarda hiç kalmadı diyebilirim. Oysa ev alma komşu al derler. Bazen insana ailesinden bile yakın oluyor komşular. Zor bir anında ilk yetişen yine komşular. İnsanlara güvenmek ne kadar zor olduysa da komşularımızla ilişkilerimizi iyi tutalım derim ben.























Hiç yorum yok: