7 Mayıs 2009 Perşembe

Sadrazam Lokumu

Allahım allahım, yeme de yanında yat sözünü bunun için söylemişler galiba. Betül ablamdan aldığım bir tarif.
Dışı beyaz kek, içi de beyaz bir kremayla damla çikolata üzeri ise çikolata soslu lokumlar. Arzuya göre keki kakaolu da olabilir. Krema ve iç malzemesi de arzuya göre değiştirilir.
Bildiğimiz sadrazam lokumundan biraz farklı bir tarifi var. Bu pastayı sipariş olarak da yaptığım için hemen tarifini veremiyeceğim. Daha sonra yayınlayacağım inşallah.
Tadının da görüntüsü kadar güzel olduğundan emin olabilirsiniz.
Süsleme için üzerine biraz hindistan cevizi, yenilebilir mor simler ve bir yenilebilir inci koyduk.
Pastayı akşam hazırladıktan sonra hemen fotoğraflarını çekmiştim fakat onları beğenmediğim için ayırdığım bu tabağın fotoğrafını da sabahleyin çektim. Bu arada (sabaha kadar) inciler erimiş üzerinde. Yani bu da bir ders oldu. Demekki ne yapmıyormuşuz???? İncileri akşamdan koymuyormuşuz!!!! Tesadüf eseri bir şey daha öğrenmiş oldum. Açıkçası eridiklerini bilmiyordum.

5 yorum:

Doyumluk.... dedi ki...

Harika görünüyor.Eline sağlık.

Unknown dedi ki...

NEFİS BİR LEZZET BENDE ÇOK SEVERİM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM AFİYET OLSUN SİZLERE...

mutfaktakizaman dedi ki...

ellerine saglik canim cok leziz gorunuyorr...

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım nefis görünüyor ellerine sağlık
hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

bahar dedi ki...

Hülya 'cığım fırsatım olursa mutlaka deneyeceğim. Mailine cevap yazdım, eline ulaşmıştır zaten, sevgilerimle.