16 Ocak 2009 Cuma

Nutellalı kurabiye

Bu tarifi başka bir blogcu arkadaştan aldım ve hemen denedim. Gerçekten harika, çikolata tadında bir kurabiye. Ben tadına doyamadım valla.....


Malzemeler:
200 gr margarin/tereyağ
1/2 yk biraz fazla nutella
2 yumurta
1/2 sb toz fındık
1/2 sb az fazla p.şekeri
1 kahve fincanından biraz eksik kakao
1 pk kabartma tozu
1 pk vanilya
aldığı kadar un
damla çikolata
Hazırlanışı:
Damla çikolata hariç tüm malzemeleri birbirine katıp yoğurun, kulak memesi kıvamında bir hamur haline getirin.
Sonra streç filmle kaplayıp veya bir poşete koyup 30 dk buzdolabında bekletin.
Beklettikten sonra ister ceviz büyüklüğünde toplar yapın ister benim gibi merdane ile açıp şekillerle kesin. Ben hem ayıcıklı hemde kalpli yaptım. İkisi de çok güzel oldu.
En son üzerini damla çikolata ile süsleyin.
Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizin kurabiyeleri ve 180 derecelik önceden ısıtılmış bir fırında 10-15 dk arasında pişirin. Ben 13 dk pişirdim.
Muhakkak deneyin derim.
Afiyet olsun





Hiç yorum yok: